Wpływ telemedycyny na dostęp do opieki zdrowotnej.
Reklama jest często ściśle związana z siecią internetową, a konkretniej, z witrynami internetowymi, na jakich zostanie umieszczona. dobór przekazu reklamy do zawartości strony, na jakiej ona się znajduje jest powszechnym przedsięwzięciem reklamowym w sieci. Jeżeli bywa ona w jakiś sposób związana z wiadomością, jakiej szuka internauta w sieci, istnieje możliwość, że zainteresuje się on treścią tej reklamy. ta promocja zwana jest reklamą kontekstową, której jednym z wariantów jest reklama sponsorowana – ANCHOR. Kiedy internauta pisze ciekawiące go hasło w wyszukiwarce, wyświetlają się listy witryn związanych ze słowem przewodnim, jak również reklama kontekstowa. Jeżeli opłata, jaka jest tu podstawowym wymogiem na wyświetlenie się reklamy, jest zadowalająca, to link do danej witryny promującej będzie wyświetlony na górze listy witryn, jakie są efektem wyszukiwania. Tak więc na reklamę ową natrafiamy bezwiednie oraz tak naprawdę przypadkowo, korzystając z wyszukiwarki w sieci albo natrafiając na jakiś portal internetowy.
1. Poradnik
3. Galeria
4. Kliknij
5. FAQ